التاسع ج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

التاسع ج

اهــــــــــــــــــلا وسهــــــــــــــــــلا بكم في موقــــع التاســـــــع ج

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكات حلووووووووووووة؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ameer
عضو/ة جيد/ه
عضو/ة  جيد/ه
ameer

نكات حلووووووووووووة؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: نكات حلووووووووووووة؟؟   نكات حلووووووووووووة؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 18, 2008 6:44 pm

هذه بعض النكات الجميلة ارجو ان تنال رضاكممممممممممم............

بيقولك ثلاثة مساطيل بيحكو مع بعض, اول واحد بيقول: انا لو معايا فلوس اشترى امريكا الجنوبية , والثانى : قال وانا لو معايا فلوس اشترى امريكا الشمالية , فرد الثالث: ومين قالكم انا هبيع

واحد حب يشرب سيجارة حطها في كباية

واحد كهربائي ..ابنه سخن ركبله فيوز جديد

واحد صعيدي عينوه مدير ملجأ أيتام اول قرار اخده اجتماع لأولياء الامور

واحد غبى فى الجيش القائد اعطاه اغلى قنبلة في العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللي بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة هذه غالية كثير طب ما بلدنا اولى فيها . ورماها على جيشه

وحدة تخينة كثير كثير مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلص بدنا نعرف وزنها , بعد ما طلعت على الميزان الميزان اطلع ورقة مكتوب عليها " لو سمحتوا يا جماعة واحد واحد بالدور"

شاب مش لاقي اشي يعمله نزل على الشارع ووقف تاكسي .. قال للسواق فاضي يا محترم !! قاله صاحب التاكسي ايوا فاضي .. قام قاله الشاب طب انزل اقعد معي على القهوة شوي
[
coach
مشرف عام
مشرف عام
coach

نكات حلووووووووووووة؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكات حلووووووووووووة؟؟   نكات حلووووووووووووة؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 18, 2008 7:01 pm

مشكووووور على هذه النكات المضحكة

mdr mdr

نكات حلووووووووووووة؟؟
صفحة 1 من اصل 1